Cele mai bune alimente pentru un păr sănătos

Cele mai bune alimente pentru un păr sănătos

Cele mai bune alimente pentru un păr sănătos | Sănătos pe dinăuntru și pe dinafară

Cred în adoptarea unei diete echilibrate si a unui stil de viata sanatos pentru a promova creșterea si rezistenta parului. Parul este o prelungire a personalitați
i noastre. 3 elemente sunt esențiale pentru o creștere sănătoasă a părului :

Ÿ O dietă sănătoasă echilibrată, alege alimente care ajută la creșterea părului, evita alimentele inflamatorii, și vei avea nu doar un scalp sanatos cat si o viața mai bună.

Ÿ Ai grijă de scalpul tău: adauga in alimentatiela ta grasimi sanatoase, suplimente(biotina, vit E, complex de vitamina B3 B5 B7, colagenul, fier) fructe si legume care ajuta la refacerea structurii parului. Mancati cat mai puține alimente ambalate si

Ÿ Bea apă. Rămâi hidratat pentru a avea un fir de par sănatos. Intre 2 si 3 litrii de apa pe zi sunt necesari pentru a avea un corp care va functiona corespunzator.

Cele mai bune alimente pentru un păr sănătos | Sănătos pe dinăuntru și pe dinafară

Cele mai bune alimente pentru un păr sănătos – Avocado

Cele mai bune alimente pentru un păr sănătos
Cele mai bune alimente pentru un păr sănătos

este o mare putere de acizi grași. Este cu adevărat bun pentru părul tău în interior și în exterior! Atenție a se spala inainte de a fi curatat si mancat deoarece coaja conține substanțe nocive.

Acizii grași adaugă umiditate părului și netezesc cuticula. Acest lucru face părul mai ușor de modelat.

Avocado conține acizi grași linoleic și oleic. Acidul linoleic echilibrează starea scalpului. Acidul oleic ajută părul să rețină umiditatea, făcând uleiul de avocado perfect pentru combaterea încrețului.

Cu proprietăți hidratante, avocado face părul mai ușor de descurcat. Nu este de mirare că masca de păr cu avocado este un tratament favorit de condiționare profundă.
Deoarece avocado adaugă umiditate părului, unele dintre cele mai bune măști de păr conțin ulei de avocado pentru un par mai sănatos.

Avocado, desigur, nu este bun doar pentru a-ți hidrata părul. Plin de acizi grași și vitaminele C, D, E și B6, este un tratament hrănitor pentru părul tău atunci când este inclus în dieta ta sănătoasă pentru păr.

Cele mai bune alimente pentru un păr sănătos – Ulei de masline extravirgin

Introduceti in alimentație uleiuri presate la rece extravirgine cum ar fi uleiul de masline.

Avand in vedere continutul bogat in vitamina E, vitamina A, antioxidanti din ulei de masline, acestea functioneaza ca un ingredient fantastic in reconstructia firelor de par si combate caderea parului.

Masarea scalpului cu ulei de masline ajuta la reducerea iritatiei scalpului si chiar ar putea stopa matreata in unele cazuri.

Cele mai bune alimente pentru un păr sănătos – Peștele

Cele mai bune alimente pentru un păr sănătos
Cele mai bune alimente pentru un păr sănătos

Este iar o sursa bună de acizi grasi esentiali pentru ca are in componența sa omega 3 omega 6 omega 9 ideali pentru un par sanatos si hidratat.

O sursa foarte buna sunt: heringul, somonul, macroul tonul insă atenție la proveniența lor. Evitati peștele de crescatorie.

De asemenea exista si varianta de omega 3 6 9 pentru vegani sub forma de uleiuri presate la rece din seminte de in, de canepa, de negrilica, catină sasmd.

Nu uitati, sănătatea parului dumneavoastra incepe din interior spre exterior.

Spor la coafat!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Shopping Cart